I natt drar jeg på en litt spontan reise

Categories Blogg

Hei😊 I natt drar jeg på en liten spontan tur til Novi Sad i Serbia. Grunnen til at jeg reiser dit er fordi jeg ble spurt på onsdag om jeg ville delta på en konferanse som heter AER Summer Academy. AER er en internasjonal organisasjon for fylker og regioner i Europa. Vi skal dele erfaringer og samarbeide som fylker rundt felles utfordringer og suksesser. Organisasjonen har et spesielt fokus på å skape økt forståelse mellom øst- og vestlandene i Europa. Temaet for årets akademi er Youth is future, Youth is EuropeDet er rundt 100 stk som skal delta og rundt halvparten er ungdomsrepresentanter, som er mellom 18-30 år fra ulike medlemsfylker i Europa. Jeg er da Østfold fylkeskommunes representant.

Jeg følte virkelig ikke jeg kunne si nei til en slik mulighet, og jeg tror det blir veldig spennende! Det er mange viktige temaer som skal snakkes om i de 5 dagene jeg skal være der og jeg tror jeg kommer til å lære mye, samtidig som jeg kanskje kan lære bort noe jeg også.

Som vanlig er jeg super treig på å få pakket kofferten, så det må jeg bruke den neste timen på, samtidig prøver jeg å få vaske ferdig de klærne jeg vil ha med. Skal ta bussen 2.30 i natt, så er vel litt usikker på om det rekker å tørke ferdig😅

Jeg syns det er så utrolig kjedelig å pakke også vettu. Gjør alt annet enn å faktisk pakke, haha. Håper ikke jeg er alene om å være sånn🙈

Så fort jeg er ferdig, så skal jeg sykle en tur til mamma og være der noen timer. Jeg kommer ikke til å klare å sove noe særlig før jeg skal dra uansett så da er det like greit prøve å få timene til å gå fort.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.